Scrapp träff

Så blev det äntligen söndag och det var dags att packa väskorna för en hel dags scrappande *ler* Bara få sitta och pyssla en hel dag och prata strunt (fast scrap är ju inte strunt) Men ack vad 7 timmar går fort när man har roligt :(
Nu dröjer det en hel vecka till nästa gång *ler* Några saker fick vi gjort ..........
En manlig TAG, där Anette hade lagt ner lite smått och gott i en påse som vi fick färglägga mm. Himla roligt :)
Och Jenni visade oss hur man målar magnolia med distresser ........ vilket gav mig en aha upplevelse *s* Jag har målat ett tag nu med distresser men efter idag blir det ännu bättre och roligare. Tack Jenny för denna kunnskap :)))
Denna "helg" är nu över och det återstår tre arbetsdagar till min lediga helg *ler* och då ska jag SCRAPPA !! Fast sonen kommer oxså hem så jag får nog försöka vara lite social med honom. Plus att jag skulle ge mig på hörnskåpet ........ inser att det inte blir scrap för hela slanten *suck*

Fotsatt trevlig kväll vänner//Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar