Scrappkväll

Igår var jag med två vänner på Pysseltagen i Örkeljunga. Båda tjejerna skulle handla Big Shot *ler* Innan vi åkte var jag inom för att kolla vad guldaffären betalar för en "gammal" förlovningsring som legat i byrå lådan typ hundra år :) De betalade 475:- !!!!!!!!! Så jag kunde med gott samvete handla på pysseltagen och hade 150:- över !!!!
På kvällen scrappade jag och Tina hemma hos henne till klockan 23 !! Hon har ett superbra kök med bra lampor i taktet så det gör inget om det är mörkt ute :) man kan scrappa hela natten utan att märka att det har blivigt mörkt *s*
Jag gjorde (bara) två tags. Tänkte jag skulle ha några färdiga att ta till när ngn fyller år. Jag blev riktigt nöjd med den blå :) Band ska dit oxså men jag ska färga in dem så jag får den färg jag vill :)



1 kommentar: