Scrapträff

I helgen har det varit scrap för hela slanten :) Igår var jag på scrapfest, två tjejer fyllde år så de hade bjödit på fest med inslag av scrap. Himla trevligt !!
Och idag har det varit månadens scrapträtt. Välsignade Anette som fixar detta :)) Så himla trevligt är det och vi som är "nya" lär och något nytt varje gång. Idag gjorde vi fotoalbum och jag är SÅLD!! Jag vet vad jag numera ska göra *ler* Så här blev mitt första album, jag har inte dekorerat något utan jag ska göra det lite senare.

Bilderna ligger på



Och inte nog med dessa två dagar ........ jag ska gå på kust hos Pysseltagen och lära mig göra mini album med hjälp av påsar och bind-it-all en kväll denna veckan som kommer. Det ska bli intressant.
Senn har jag väl fullt upp.
Fortsatt trevlig söndagskväll//Ingela

2 kommentarer:

  1. Tack för trevligt umgänge denna helg!!!
    Shit vilka fina papper du använt! Album är super
    kul att göra:) Hoppas vi hörs i veckan.
    Kram Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Papprena tror jag finns på mixhuset ;)
      Jag tror jag cyklar nerom på onsdag efter jobb ...... vi måste ju bestämma överlämnandet av datorn :)) Jag ska börja tömma den nu *ler* Kram på dig

      Radera