Tiden går fort

oj oj vad tiden går fort. Vi är snart inne i mitten av februari !!
Jag har fullt upp i mitt liv och funderar på hur tiden ska räcka till när loppisarna kommer igång *ler*. Fast om jag känner mig själv rätt så hittar jag nog den tiden.
Scrappat har jag hunnit med iaf *ler* Ett par sakeer har jag gjort och det är bråda tider ....... 14 februari närmar sig med stormsteg !! Plus ett brölopp ........ tur man inte har några småbarn i huset :)
Gjorde en liten ask ..... som mannen gillade och ville ha :) trevligt att han gillar mitt lilla "arbete"


Min kusins lille son fyllde ett år så jag ville göra ngt till honom oxså. Ju mer man håller på att scrappa ju mer prylar behöver man ...... och det kostar *suck* Ibland har man rabatt :) Jag handla en liten babykalv stämpel på mixhuset och den passade så bra till Ebbes kort. Bokstäverna har jag gjort av en polares dies ..... ännu en sak som står på (önske) listan.




Det var allt för denna gången men titta gärna in om några dagar för då finns här lite till *ler*

 
Fotona ligger på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar