ATC

På scrappträffen i söndags gjorde tjejerna ATC kort och ask till dem. Det var ngt nytt för mig och jag tyckte de var himla fina. Ask blev jag sugen på att göra så jag gjorde en med ett fast lock. Nu ska jag bara få tid att göra korten ....... men det får bli en annan dag. För tillfället har jag fått insperation efter söndagen och har flera ideer om ting *ler* Påbörjade ett minde projekt igår och såhär blir det när man bara reser sig och går ifrån *s* Konstigt man blir av med saker ........


Såhär blev asken .........





2 kommentarer:

  1. Satan i gatan vad fin den blev. Du är så duktig min vän. Samma röra och utspritt som på kursen,,,hm. Kram susanne

    SvaraRadera
  2. Jamensan ...... ska synas man "jobbar" !!
    Asken kan jag visa dig hur du ska göra ..... enkelt ;)
    Kramiz

    SvaraRadera