Trädgården

Jag måste lägga scrappandet lite på hyllan (om dagarna) för jag har så många måsten i min trädgård *ler* Har bott i mitt radhus nu i två år och lite förändringar måste jag göra *ler* Vid kattburen och runt har det sett förskräckligt ut med en massa ogräs och visset gräs (glömde tyvätt fotta) så en dag kom jag på det ........ sten!!!
Så idag for söta snälla Tina och jag till Bröderna Hall och handlade både grus och sten.Igår förberedde jag och idag fick jag slutföra mitt lilla projekt *ler* Blev över av både sten och grus så jag skall fixla lite till inne i buren  :))))) Alice var med och skulle kolla på vad jag gjorde *s* Eco tröttnade och gick in .....
Himla fint blev det ..... tycker jag själv :)









1 kommentar:

  1. Detblev ju kanonbra, så duktig du är min vän. Ses imorgon.Kram susanne

    SvaraRadera