Fredagspyssel

Underbart väder ute och vad gör jag då *ler* Jo scrappar ....... Jag hade bestämt med en jobbarkompis, Erika, att jag skulle hjälpa henne göra några påsk kort just denna dag så det fick det bli. Inte mig emot för att vara utomhus nu är grymt, jag säger bara POLLEN!!
Men vi hade en trevlig dag och det blev några kort ...... Eco var oxså med en liten stund *s*




Själv har jag gjort tre ...... men det blir säkert några till *ler*



Mall till detta kort hittade jag här. Tog en stund och en felvikning men sen blev det bra :)

 På em körde jag till Pysseltagen och fyndade lite. Jag fick äntligen köpt Tim. Holts stora tag *ler*. Ska jag skrappa idag ???? Eller vara ute i trädgården (och få kli i ögonen) ??

Ha en skön lördag för det ska jag.

Bilder finns på http://ingela.me/ram2.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar