Städdag med "lite" pyssel

Idag har jag städdag och då går ingen säker i lägenheten *ler* Med två norskaskogkatter i lägenhet behöver man göra ett ordentligt röj med jämna mellanrum.
Men scrap har jag alltid tid för :) Behöver andas lite efter dammsugningen .......
Tänkte visa hur mitt arbete med albumet blev ....... som inte blev något album utan ett "notes". Lite fel blev det men eftersom det var första gången med bind it all så är det väl ok. Felen ser man inte om man inte vet om det :))





Bilderna ligger på http://ingela.me/ram2.htm







Har gjort en del "fickor" där man kan sätta alla sina skrivna lappar mm. Och en egen lite "påse" har jag oxså gjort med ett gem från Tim.Holts :) . Den är inte helt färdig än, lite finputts har jag kvar.

3 kommentarer:

  1. Läckert album!

    Jag vet tyvärr inte om stämpeln finns kvar, du får söka efter den.

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig vännen, ett proffs enligt min mening.
    Kramar från susanne J.

    SvaraRadera