Ledig och lat

Idag har jag varit ledig och lat *ler*.  Var och tränade på Actic vid halv 8 och det kändes skönt men resten av dagen har jag bara latat mig. Tittat på en film och sen scrappat resten av dagen med radio Kristianstad på radion *s* Mysit !!
Jenni hade gjort en sådan fin ask till tjejerna som hade scrapkalaset i lördags, så jag ville göra en likadan ..... Hittade den här
Jag har inte dekorerat eftersom jag inte riktigt vet vem som skall få den :) och tyvärr räckte inte pappret till riktigt. Men som tur är ska jag till Pysseltagen på fredag, då kan jag handla ett till ......kanske två *ler*
Så här blev den .....



Bilderna finns på http://ingela.me/ram2.htm




Nu ska jag ta en liten liten powernap innan jag ska på möte. Alice har tagit en powernap i soffan hela eftermiddagen *ler*


1 kommentar:

  1. Du är så jäkla duktig min vän. Älskar att gå in på din sida o kolla vad du nu gjort<3 kram susanne j

    SvaraRadera