Stockholm

Ibland får man göra något annat än scrappa *ler* I helgen har jag varit i storstaden , hos mannen :) Jag har ju inte bara scrap och loppis som last utan jag har en till *ler* Whisky ...... vi var på en pub i em med en massa whisky, fast vi tog bara en öl ....... Peter har whisky hemma så att det räcker. Varje år är vi på Stockholms öl och whiskymässa i Nacka strand. Mycket trevligt!! Rekomenderar det om man tycker whisky är gott.

Men han hade en låda som jag ville ha ....... scrappandet sitter i ryggraden och man har span efter allt som man kan altra *s*
Denna var ingen dålig låda, sitter ett ordentligt magnetlås i locket. Tänkte först fixa till den för att ge bort men sen kände jag att jag kanske ville behålla den själv ........ Kan säkerligen använda den till något. Allt går att använda bara man vill *ler* Vi får se var den hamnar.


Ha en fortsatt skön lördag, det ska jag. Solen har äntligen hittat fram efter allt snöande här i huvudstaden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar